بیانیه مدیر محترم حوزه های علمیه بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 1400

«إِن­ يَنصُركُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَكُم وَ إِن يَخذُلكُم فَمَن ذَا ­الَّذي يَنصُرُكُم مِن­بَعدِهِ وَ عَلَى­­اللَّهِ فَليَتَوَكَّلِ­المُؤمِنونَ»(احزاب/39)

اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد! و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از او، شما را یاری کند؟! و مؤمنان، تنها بر خداوند باید توکل کنند.

ایام الله دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور نصرت خداوند، رهبری الهی حضرت امام خمینی رضوان­الله تعالی علیه  ،  شجاعت، ایثار، وفاداری و بصیرت ملت به­پاخاسته ایران اسلامی است که همچون بهمنی بر سر دشمنان اسلام فرود آمدند و شجره‌ی طیبه‌ انقلاب اسلامی را که «اصلها ثابت و فرعها فی السّماء» (ابراهیم/24) در زمین زندگی بشریت غرس نمودند و اکنون به حمد الهی این درخت پرثمر بواسطه باغبانی امامین انقلاب و حراست مردم انقلابی، قطور و قدرتمند گشته و ثمرات و آثار آن به‌طور متواتر به همه عالم نائل و واصل می­شود.

امروز علی رغم همه دشمنی­ها و تحریم­ها و فشارهای اقتصادی در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی پیشرفت و عزت روزافزون ایران اسلامی عزیز در عرصه­های مختلف علمی فناوری، نانو تکنولوژي، هسته­ای، موشکی، تولید انواع پهپاد، بالندگی در دانش­های دینی و گشوده شدن افق صدها رشته و گرایش جدید و نیز گسترش دانشگاه­های کشور از حیث کمی و کیفی و…  شاهد هستیم که همه این دستاوردهای گران­سنگ، نتیجه مجاهدت علمی و عملی ملت ایران و توکل آنها به قدرت لایزال الهی و عنایت حضرت ولیعصر ارواحنا فداه می­باشد و تا زمانی که ملت ایران بر این مسیر حق ثابت قدم بمانند، نصرت الهی نیز تداوم خواهد داشت و هیچ کس بر این ملت غلبه نخواهد کرد؛ «اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم».

امید است در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب، دولت سیزدهم و همه دست­اندرکاران نظام با جدیت مورد انتظار، نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز از هیچ­گونه تلاشی دریغ نورزیده و زمینه تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی و در نهایت فرصت تشکیل تمدن امت اسلامی را فراهم آورند.

حوزه­های علمیه ضمن تجدید بیعت با آرمان­های بلند امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مد ظله­العالی بنا به رسالت عظیم الهی خود، در پاسداری از آرمان­های امام عزیز و شهدای گرانقدر این انقلاب و عمل به توصیه­ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیه­الله­العظمی امام خامنه­ای و مراجع عظام تقلید دام ظلهم به ویژه در زمینه تولید دانش برای بازآفرینی تمدن نوین اسلامی و حضور فعال در خدمت به جامعه در عرصه­های مختلف اجتماعی تا سپردن پرچم نظام مقدس اسلامی به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر عج الله فرجه­الشریف تا پای جان ایستادگی خواهد نمود.

مرکز مدیریت حوزه­های علمیه

بهمن 1400

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها