وداع با شهید مدافع حرم طلبه عزیز محمد امین کریمیان

 

مراسم وداع با پیکر پاک روحانی شهید محمدامین کریمیان بهنمیری از شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم حلب سوریه (خانطومان) در مسجد حوزه علمیه فیضیه مازندران با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل، اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران، سپاه کربلا، بسیج طلاب استان مازندران و شهرستان بابل در روز چهارشنبه 12مرداد با حضور پرشور طلاب و روحانیونبرگزار شد.

گفتنی است که مراسم تشییع جنازه وتدفین این شهید بزرگوار در غروب روز تاسوعا در شهرستان بابلسر وبهنمیر انجام شده ودر زادگاه خودش تدفین شد.

قسمتی از وصیت نامه شهید محمد امین کریمیان:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

اینجانب «محمد امین کریمیان بهنمیری» چون قصد عزیمت به سوریه جهت جهاد علیه دشمنان اهل بیت (علیهم السلام) را دارم و احتمال کشته شدن در راه دفاع از حریم آل الله وجود دارد ، چند خطی به عنوان وصیت می نویسم.

اولاً به همه مردم شریف و شهیدپرور ایران عرض می کنم؛ افتخار می کنم که در خدمت برادران فاطمیون هستم. مردم شریفی که برای رضای خدا جان خود را کف دست گرفتند و از حرم بی بی زینب (سلام الله علیها) دفاع می کنند و اگر برای خانواده ام مشقت نداشت به خانواده ام می گفتم مرا در مزار شهدای فاطمیون دفن کنند.

ثانیاً خدمت مردم شریف ایران عرض می کنم آتش افروز فتنه و اعوان و انصارش خائن به انقلاب هستند و اگر کسی ذره ای ارادت به این شخص ها را دارد زیر تابوت مرا نگیرد.
در ادامه به تمام برادران عرض می کنم حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای (حفظه الله علیه) ولی امر تمام مسلمین جهان است. اگر کسی می خواهد بداند تابع و مرید شهدا است باید مطیع این سید بزرگوار باشد.

سخنی با پدر و مادرم؛

من زندگی با شما را دوست دارم اما زندگی در کنار حسین (علیه السلام) تمام آرزوی من است ، من دیدار روی شما را دوست می دارم، اما دیدن روی حسین (علیه السلام) تمام هستی من است.
اگر فرزند خوبی برای شما نبوده ام به خاطر شهدا از من بگذرید، در سوگ من از خدا شکایت نکنید، چراکه آرزوی هر کسی شهادت در راه خدا و حسین فاطمه (علیهاالسلام) است و من هم جز جان ناقابلم چیزی برای حسین فاطمه (علیهاالسلام) نداشته ام.

پدر و مادر عزیزم! زندگی برایم سخت شده بود وقتی می دیدم از شهدا فقط اسمشان به جامانده و آرمان های شهدا تقریباً مرده بود. دنیا بدون شهدا و لگد کردن خون شهدا از مردن برای من سخت تر بود وقتی برادر به برادر رحم نمی کند، حجاب ها به بهانه آزادی رعایت نمی شود، شکمها از حرام پر می شود و همه و همه، مهدی(عجل الله فرجه الشریف) فاطمه را تنها گذاشته اند دیگر نمی توانم دنیا را تحمل کنم.

پدر و مادر عزیزم! کمک به خانواده شهدا را ادامه دهید و لحظه ای کوتاهی نکنید و تا می توانید دل آنها را شاد کنید که اگر چیزی آن دنیا به کمکتان بیاید همین کار است.

سخنی با برادرم؛

بعد از من قطعاً تنهایی را احساس خواهی کرد، یاد خدا را در همه احوال فراموش نکن و آرزو نکن زودتر به سالار شهیدان ملحق شوی.
وصیت من به تو؛ نماز اول وقت، احترام به پدر و مادرمان و پیروی از ولایت فقیه است.
بعد از من این وظیفه توست که هر سال اربعین به کربلا بروی.
کوچکترین هدف من که مبارزه با افکار غربی و سکولاری در جامعه بود را ادامه دهید.

سخنی با خواهرم فاطمه زهرا؛

خواهر عزیزم! در تمام زندگی ام از صمیم قلب دوستت داشتم. تو راه خوبی را در پیش گرفته ای راه شهدا را فراموش نکن. وظیفه تو این است کوچک ترین هدف من که مبارزه با افکار غربی و سکولاری در جامعه بود را ادامه دهی و تا آخرین قطره خونت را دریغ نکن.

سخنی با خواهرم زینب؛

تو نعمت خانواده ما بودی و هستی. وصیت من به تو احترام به والدین، حجاب و نماز اول وقت است.

سخنی با خواهرم فاطمه؛

وصیت من به تو احترام به والدین، حجاب و نماز اول وقت است. راه شهیدتان را فراموش نکنید.

کلامی با خانواده عموی شهیدم حاج علی کریمیان؛

افتخار من در دنیا این بود که با شما بزرگواران آشنا شدم و آرزوی من خدمت به همه شهدا مخصوصاً شما بوده است. راه شهیدتان را فراموش نکنید و برای من زیارت عاشورا بخوانید که غوغا می کند.

سخنی پایان خطاب به خانواده و همه مردمی که به این وصیت نامه گوش می دهید. من از این دنیا با همه زیبایی اش می روم و همه آرزوهایم را رها می کنم اما به ولایت و حقانیت علی ابن ابی طالب (علیهماالسلام) و خداوندی خدا یقه تان را می گیرم اگر امام خامنه ای را تنها بگذارید.

اگر از سرهای ما کوه درست کنند هرگز نخواهیم گذاشت روزی نسل های بعدی در کتاب تاریخشان بخوانند امام خامنه ای مثل جدش حسین (علیهالسلام) تنها ماند. سلام مرا به حضرت آقا برسانید و بگویید اگر دوباره زنده شوم از تکه تکه شدن در راه ایشان ابایی ندارم.

وصیت آخرم؛ مرا در قبر عموی شهیدم دفن کنید. و در آخر زحمت را کم می کنم و از همه شما پوزش و حلالیت می طلبم.

آمریکا اگر «لا اله الا الله» بگوید ما باور نمی کنیم. «امام خمینی(ره)»

«العبد الحقیر محمد امین کریمیان بهنمیری»

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها