اجلاسیه شهدای روحانی مدافع حرم با عنوان" تعهد سرخ از حجره تا سنگر" پنجشنبه 29 اردیبهشت در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

اجلاسیه شهدای روحانی مدافع حرم در کرمان+ فیلم و تصویر

جانشین سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در اجلاسیه شهدای روحانی کرمان با ‘گرامیداشت یاد وخاطره فرمانده شهید سردار سلیمانی گفت: این اجلاسیه پیش مقدمه‌ای برای کنگره ۴ هزار شهید روحانی دوران انقلاب، جنگ و مدافع حرم است که ۴ خرداد در قم برگزار می‌شود.حجت الاسلام شیرازی افزود: شهدای روحانی مدافع حرم برای جهاد، خدا ،مبارزه و جنگیدن هجرت کردند و در میدان جهاد فرهنگ و نظامی از جان خود گذشتند.

بگفته وی: روحانیت هزار و ۲۲۲ شهید مسئول و فرمانده دارد و ۲۲ شهید فرمانده لشکر و فرمانده تیپ دارد، هزار و ۲۲۲ روحانی مسئولی که حرف و عمل را آمیختند تا شهید شوند و اعلام کنند که مسئولیت را برای بقای اسلام می‌خواهیم.

جانشین سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطر نشان کرد:از شهدای روحانی ۲۲۲ فرمانده گردان شهید، ۵۰ مسئول تبلیغات و معاون فرهنگی و ۳۹ شهید روحانی مدافع حرم داریم و این برای جامعه روحانیت افتخار است.جانشین سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: روحانیون همواره علم و عمل را با هم آمیخته اند و امروز کرمان میهمان خانواده شهدای مدافع حرم است و من به نیابت از شهید سلیمانی و دیگران دست این خانواده‌ها را می‌بوسم و افتخار می‌کنم.

وی درباره شهادت حجج اسلام اصلانی و دارایی گفت: این دو شهید خون سرخ خود را برای پرچم سبز ریختند تا دنیا بداند روحانیت پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده است.

حجت الاسلام شیرازی با تبیین عظمت شهدای روحانی گفت: اولین ویژگی آن‌ها عالم بودن و طالب علم و دانش و فقه اسلامی بودن است و برخی از شهدای مدافع حرمی که شهید شدند در حد اجتهاد بودند و استاد درس بودند و علم را برای دفاع از دین آموختند و نشان دادند که در هر رتبه علمی هدف دفاع از اسلام است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها