سلامتِ معنویِ روان، انسان را به عمل صالح سوق می دهد.

اولین کارگاه سلامت معنوی

سلامتِ معنویِ روان، انسان را به عمل صالح سوق می دهد.

اولین کارگاه سلامت معنوی با حضور آیت الله رشاد و تبیین جایگاه مهم سلامت معنوی باحضور ۴۰ تن ازاساتید برادر و خواهر حوزه علمیه استان تهران برگزار گردید.

این جلسه با نگاه اهتمام به مسئله تزکیه و تربیت و جایگاه معنویت و سلامت معنوی در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی و همچنین جامعه فهیم حوزه در این راستا برگزار می شود .
این برنامه قرار است مستمر بوده و با همت ویژه مدیران مدارس علمیه، اساتید و طلاب عزیز به مساله معونیت و ارتقاء روحیه تزکیه و تربیت بیشتر توجه شود .

رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران در این جلسه مقدمه ای راجع به مسائل معنوی و فرق ملک و ملکوت و سلامت معنوی مطالبی بیان کردند و این که ماده پوسته است و معنویت هسته است و این عالم ظاهر مقدمه رسیدن به عالم باطن و غیب است.
وی افزود عمل صالح باطن و ملکوت را تقویت می کند و معنویت و سلامت معنوی روان انسان همچنین باعث عمل صالح در انسان خواهد بود.
آیت الله رشاد تاکید کردند حوزه علمیه باید در امر سلامت معنوی پیشگام باشد و پایگاه سلامت معنوی و روان جامعه مخصوصا در مجامع علمی، حوزوی و دانشگاهی حوزی های علمیه برقرار باشند.

همچنین حجت السلام والمسلمین رحیمی صادق ؛مدیر حوزه علمیه استان تهران، برگزاری این گارگاه را آغازی برای جهش حوزه تهران به تاسیس رشته سلامت معنوی و توجه ویژه حوزویان به این امر مهم دانست واز اساتید حاضر در کارگاه خواست باجدیت این امر را دنبال کنند.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها