بیانیه مدیر حوزه علمیه استان کرمان در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ‌ (آل عمران ؛١۶٩)

حادثه تلخ و تاسف بار تروریستیِ حرم مطهر حضرت احمدابن موسی علیهما السلام که علاوه بر هتک حرمت سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی، منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه گردید موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.
این جنایت هولناک ضمن اثبات اتّحاد شوم میان گروههای تروریستی مزدور، دولت های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانیّت و مظلومیّت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.
این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.
مدیریت حوزه علمیه استان کرمان، اساتید و طلاب ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در حرم مطهر احمد بن موسی علیهما السلام به مقام معظم رهبری امام خامنه ای، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده های معظم شهدا تسلیت عرض نموده وبرای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می نماید.

مدیر حوزه علمیه استان کرمان

عباس سلمه‌اي

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها