برگزاری میزگردی با موضوع «جهاد تبیین» برای اساتید حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد

در تاریخ هفتم اسفندماه میزگردی با موضوع «جهاد تبیین» برای اساتید حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این میزگرد بعد از بیان اهمیت جهاد تبیین توسط حجت الاسلام و المسلمین افتخاری رییس سازمان تبلیغات استان، اساتید به بررسی متعلّقات و راهکارهای تبیین پرداختند.

حجت الاسلام افتخاری به بیان صحبت های مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین پرداختند و فرمودند: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر این امر و فوری دانستن آن، باید حوزه های علمیه مخصوصا اساتید هر چه سریعتر این کار را در راس امور خود قرار دهند و در فضای حقیقی و مجازی به تبیین بپردازند.

در ادامه اساتید به بیان دیدگاه های خود درباره متعلّقات تبیین پرداختند. این بزرگواران متعلّق تبیین را منحصر در خدمات انقلاب اسلامی و نظام ندانستند و بیان کردند که باید علاوه بر بیان خدمات نظام اسلامی، برای رفع شبهات موجود در ذهن جوانان پیرامون نظام اسلامی و حتی قرآن و اهل بیت علیهم السلام به تبیین پرداخت.

برخی از اساتید بزرگترین مصداق جهاد تبیین را مبارزه با جهل و آگاهی بخشی به مردم مخصوصا جوانان در عرصه های گوناگون دانستند.

در آخر اساتید راهکارهایی را برای تبیین بیان کردند که منبر، کلاس درس، ارتباط چهره به چهره، ارتباط های خانوادگی و مخصوصا فضای مجازی از مهمترین آنها بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها