بیانیه مرکز مدیریت حوزه­های علمیه در خصوص حوادث اخیر اصفهان

بیانیه حوادث اخیر اصفهان

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مقام‌معظم رهبری مدظله‌العالی :

«این وظیفه‌ی قطعی، فوری و همیشگی حکومت‌هاست که به فکر مردم باشند.» (1395/12/02)

«بصیرت» عامل جلوگیری از «گمراهی» ‌است. «بصیرت یعنی گم نکردن راه، اشتباه نکردن راه، دچار بیراهه‌ها و کج‌راهه‌ها نشدن، تأثیر نپذیرفتن از وسوسه‌ی خنّاسان و اشتباه نکردن کار و هدف» 1390/10/19

مردم ولایت­مدار و شهید پرور استان اصفهان همیشه در حوادث و اتفاقات حساس انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و همواره با هوشیاری و اطاعت از ولایت فقیه دشمنان اسلام را مایوس کرده­اند. وفاداری این مردم به انقلاب اسلامی به گونه­ای است که در یک روز تنها 370  تن از پیکرهای مطهر شهدای جنگ تحمیلی را بر دوش خود تشییع نمودند.

موضوع مطالبه حق آبه از سوی کشاورزان زحمت­کش اصفهان، دفاع از حق واقعی مردم می­باشد که مسئولین باید هر چه زودتر به این مشکلات رسیدگی کرده و رفاه و آسایش را برای مردم عزیزمان به ارمغان آورند. لکن به روشنی می­دانیم که دشمنان قسم خورده انقلاب از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی فروگذار نمی­ باشند. یکی از برنامه‌های آنان در سال‌های اخیر ایجاد ناامنی و هرج‌ومرج در جامعه و گسترش آشوب‌های خیابانی می­باشد تا بتوانند افرادی را با خود همراه نموده و بدین‌وسیله در پایه‌های نظام سستی و تزلزل ایجاد کنند که به فضل الهی و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی و با هوشیاری مردم و آمادگی نیروهای مسلح تاکنون از رسیدن به مقاصد خود ناکام ماندند و در آینده هم جز روسیاهی چیزی نصیبشان نخواهد شد.

متأسفانه در روزهای گذشته عده اندکی فریب‌خورده و آشوبگر در راستای تبلیغات رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی با سوءاستفاده از مطالبه‌گری کشاورزان خدوم اصفهانی دست به اقداماتی زدند که قلوب مؤمنین را جریحه‌دار کرد. این افراد فریب خورده با شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی از جمله بانک‌ها، شکستن شیشه و آتش زدن خودروهای امدادی و شخصی مردم، سرقت اموال عمومی و خصوصی و حمله به مأموران پلیس و مجروح کردن یکی از این مأمورین خدوم با ضربات متعدد چاقو (و صبر مأمورین علی‌رغم داشتن اسلحه و امکانات دفاعی) چهره شهر زیبای اصفهان را برای ساعاتی مخدوش کردند و اربابان آن‌ها در خارج از این مرزوبوم از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند. در واقعه اخیر اصفهان، کشاورزان اعلام کرده بودند که تجمع آنان به پایان رسیده‌است و مطالبات خود درباره حقابه را از طریق مجاری قانونی و مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌کنند؛ لکن دشمنان آرامش و امنیت مردم با فراخوان و شعارهای فریبنده سعی کردند کشاورزان و مردم را به سوی خود جذب نمایند که مردم مومن اصفهان با هوشیاری صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و به فرصت‌طلبان اجازه تداوم نقشه­های شوم خود را ندادند.

نکته‌ای که اغتشاشگران و اربابان عبری عربی غربی باید بدانند این است که حکومت ایران متولد این مردم است و متعلق به این مردم قریب چهل و سه سال انقلاب اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های آن‌ها ایستاده و خواهد ایستاد و مردم ایران هیچ‌گاه زندگی با عزت و شرف را به زندگی با ذلت و خواری و تحت سلطه بیگانگان تبدیل نخواهند کرد.

مرکز مدیریت حوزه­های علمیه از دولت انقلابی خواستار است با جهاد و تلاش مضاعف اشکالات، نارسایی‌ها و نابسامانی‌هایی که محصول کم­کاری و ترک فعل مسئولین در دوره­های گذشته بوده را هر چه سریع­تر حل نمایند و از کشاورزان و مردم عزیز می­خواهیم با حفظ آرامش و متانت مطالبات به حق خود را از دولت­مردان همچنان پیگیری نموده و از فضل الهی غافل نشوند و دست نیاز به سوی خداوند مهربان دراز نموده با برگزاری نماز باران نزول بارش الهی را برای رفع کم آبی و برکت به محصولات خود طلب نمایند.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها