جلسه شورای نهادهای حوزوی استان ایلام

جلسه شورای نهادهای حوزوی استان ایلام با موضوع تحقق بخشی به جهاد تبیین

مدیر حوزه های علمیه ایلام جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را اهرم کارآمد مبارزه با تبلیغات مسموم دشمنان بر ضد مبانی انقلاب دانست.
حجت الاسلام و المسلمین وعد مرابیگی در نشست اعضای کارگروه جهاد تبیین استان با بیان این مطلب گفت: امروز دشمنان سعی در تطهیر رژیم سابق و زیر سوال بردن پیشرفت و دستاوردهای نظام داشته و در این راستا با تمام توان وارد عمل شده اند.

وی افزود: تحریف تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی از برنامه های شوم مخالفان برای به انحراف کشاندن اذهان عمومی و تحریف مبانی و اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی بوده که در این راستا باید جهاد تبیین بعنوان فریضه ای فوری و قطعی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، نظامی ، صنعتی و … خاطرنشان کرد: بی تردید جهاد تبیین در این عرصه ها می تواند در خنثی سازی توطئه های شوم و تبلیغات مسموم مخالفان موثر واقع شود.

حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر پیشرفت و راهنمای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را ترسیم فرموده اند گفت: این بیانیه بعنوان چراغ راه و فصل الخطاب می تواند گام بلندی در جهت سرعت بخشیدن به انجام کامل و موثر جهاد تبیین جایگاه درخشان انقلاب اسلامی در جهان معاصر باشد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها