همایش حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات استکبار علیه فلسطین و افغانستان در مدرسه فیضیه

طلاب و حوزویان قم به دعوت جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در راستای حمایت از نهضت مقاومت و محکومیت جنایات استکبار در فلسطین و افغانستان در مدرسه فیضیه قم تجمع کردند.

  دراین مراسم حضرت آیت الله محسن اراکی عضو محترم شورای عالی حوزه های علمیه به ایراد سخن پرداختند گزیده  سخنان ایشان در ادامه می آید:

آیت الله اراکی در این تجمع بزرگ گفت: تجمع امروز به همه این را اعلام می دارد که حوزه های علمیه کشور، پشتیبان مظلومان عالم به خصوص مردم فلسطین و افغانستان است.

  عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: راه نجات از دست جنایات آمریکا و صهیونیسم، ایجاد یک جبهه جهانی مقاومت است.

استاد حوزه با ذکر این مطلب که شهدای فلسطین شهدای ما هستند، اظهار کرد: زنان فلسطین که در غم جوانانشان می سوزند مادران و خواهران ما هستند و به مجاهدان فلسطینی اعلام می داریم ،که شما تنها نیستید زیرا یک ملت مقتدر و مقاوم به نام ملت ایران پشتیبان شما است.

وی با بیان این که بر هر مسلمانی واجب است  به کمک مردم فلسطین و مجاهدان غزه و همه کسانی که در محور مقاومت فعالیت می کنند بشتابند، تصریح کرد: یاری مردم غزه یک وظیفه شرعی و واجب قطعی برای مسلمین است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: همه ما مسلمانان باید با جان و مال و هر آنچه در اختیار داریم به کمک مجاهدان فلسطین و غزه بشتابیم.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها